I´m in repair



Hej igen, tänkte jag kan ju kanske ändå uppdatera er lite om hur de senaste tiden sett ut
+ Jag börjar läka på alla punkter och det är skönt
+ Har hunnit tappat hoppet om en resa utomlands men sedan återfått hoppet igen
+ Frida kom och gjorde mig gladare än gladast, Alanya here we come 12/6! 
- Har hunnit insett snart splittras Te3a och vi inte hunnit umgåtts så mycket som jag velat
+ Men ändring på ovanstående punkt började redan i helgen för vissa och nu de kommande veckor ska vi umgås så mycket så vi kanske tom blir less på varan ( om det ens är möjligt)
+ Haft en av de bästa helgerna på riktigt länge med super umgänge, dans, bästa maggio och alldeles för lite sömn
+ Bästa vännen har äntligen landat i Sverige och hade med sig ett super fint halsband till mig, du är för bra <3
+ Idag har vi lekt ninjas och haft det kung
+ Fått tillbaka fysik np och ja kan väl säga det gick bättre än jag trott
+ Den äckliga utväxten är äntligen borta så känner mig mänsklig igen
+ Hämtar balklänningen ikv
+ Fått försäkringspengar som visade sig betala kommande Turkiet resa
+ Imorn ska jag förvandlas och bli fet(are) och ta hem segern för Biggest Loser
+ Imorn ryker stygnen och jag hoppas, hoppas och ber att jag inom en snar framtid kan sitta i Jeans
+ Övernattning på heeeeemligt destination med klassen imorn
+ Vi har två veckor av massa roliga upptåg/festande/skratt/sömnlöshet/äventyr

Livet leker just nu måste jag medge! Nu ska vi skapa minnen för livet!


Kommentarer
Postat av: Poncho

Jag har svårt att få ihop punkt 2 och 3? :P

2011-05-30 @ 20:41:26
Postat av: Matilda

Poncho: Nu har jag gjort det lite mer förståerligt för dig! Läs och njut hehe

2011-05-30 @ 20:46:22
URL: http://smnilsson.blogg.se/
Postat av: Poncho

Du gör då allt för din publik! :'D

2011-05-30 @ 20:50:51
Postat av: juuulis

Klart som fan att dessa veckor ska bli något att minnas. Matilda, vi ska ta mig tusan göra dessa till de bästa ever!!!

2011-05-30 @ 22:18:30
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0