Fredag


Struntade att ta smärtstillandet imorse för är less på att konstant må illa så idag har jag legat i sängen och försökt komma på ett sätt att andas utan att magen ska behöva röra sig en mm så att jag kan undvika smärtan. Utan smärtstillande i kroppen så försvann illamåendet men visst fan så ska mitt huvud börja snurra nå förfärligt. Typ abstinens från morfinet? Inge roligt. Hm vad mer ska jag säga? Kan ta och tacka Elina, Issa och Johanna som var så gulliga och besökte mig på lassa! Tack! Nu beger jag mig mot sängen och den gigantiska godispåsen som issa och johanna hade med sig

Kommentarer
Postat av: lisa

krya på dig vännen <3

2011-05-20 @ 16:36:44
URL: http://lisaalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0